Sunday 7 July 2013

CDROM HEBAT TEKNIK KEWANGAN MAIL ORDER


CDROM HEBAT TEKNIK KEWANGAN MAIL ORDER
Kenapa anda harus tertipu dengan iklan-iklan di akhbar dan juga di internet yang menawarkan kerja sampingan atau sepenuh masa di rumah, yang tidak pasti siapa pengendalinya. Jika mereka jujur dengan perniagaan mereka, kenapa tidak menggunakan alamat dan nama perniagaan mereka yang sah dan senang untuk dihubungi.

Perrniagaan apa kalau anda di war-warkan tidak perlu menaja, tidak perlu jumpa orang, tidak perlu menjaja barang, hanya dari meja makan di rumah, sambil minum kopi atau tengok TV, KALAU BUKAN PERNIAGAAN POS ATAU MAIL ORDER.

Mereka yang mengiklan begitu hanya semata-mata untuk memancing anda untuk membeli ‘rahsia’ tersebut dan apabila anda membuat bayaran TAHUKAH ANDA, APA YANG ANDA AKAN DAPAT?? Mereka hanya akan mengirimkan kepada anda mungkin beberapa helai risalah yang telah difotokopy atau buku nipis yang hanya menceritakan sejarah hidup orang tertentu dari susah boleh jadi senang setelah menjalankan perniagaan pos. Tetapi mereka tidak mengajar anda bagaimana hendak memulakan perniagaan  pos.

Anda yang baru ini pastinya terkapai-kapai mencari jalan sendiri dan akhirnya risalah yang anda dapat itu dicampakkan sahaja. Anda hanya memberi keuntungan kepada mereka.

KENAPA ANDA PERLU BERURUSNIAGA DENGAN KAMI??

Kami transparent dengan anda, kami mendedahkan kepada anda alamat dan nombor telefon kami, anda boleh menghubungi kami dengan senang atau datang ke lokasi kami untuk bertemu kami. Kami mengalu-alukan kedatangan anda.

Kami tidak merahsiakan perniagaan kami. Kami menjalankan peerniagaaan POS dan cara bagaimana anda boleh berjaya di dalam perniagaan pos ini akan kami ajar dari mula hinggalah anda mampu berjalan sendiri tanpa kami. Bayaran yang kami kenakan hanyalah RM70.00 sahaja. untuk satu CDROM hebat dan risalah strategi pemasaran mail order. Tidak perlu risau jika anda tiada produk, sertai plan pemasaran kami, produk telahpun kami sediakan untuk anda. Apa lagi yang anda inginkan, jika anda berminat untuk mengubah hidup anda dan ingin mencuba perniagaan mail order, kaedah pemasaran kami adalah pilihan anda yang tepat.

APA YANG ANDA AKAN DAPAT DENGAN MEMBAYAR  RM70.00??
Anda akan dapat satu CDROM hebat dari kami yang mengandungi 4 tajuk utama:
 1. Cara bina laman web dengan front page
2. Teknik Perniagaan Mail Order
3. 1001 kaedah berniaga di internet
4. VCD – tips2 hebat dari orang yang telah berjaya di dalam mail oder.
5. Fail-fail strategi perniagaan mail order dan risalah untuk tujuan promosi.

Semuanya tersedia untuk anda di dalam cdrom hebat ini. Anda tidak perlu bersusah payah mencari idea dan menaip

Dengan bayaran RM70.00 ini juga anda akan menerima satu laman web milik anda selama-lamanya dengan percuma. Laman web ini membolehhkan anda mengiklankan  perniagaan pos anda diinternet dengan murah. Jika anda tidak mempunyai computer dan internet, jangan risau, perniagaan pos tidak mebergantung kepada internet untuk anda berjaya, seperti risalah ini sampai ketangan anda, adakah melalui internet?? Sudah pasti tidak? Jadi dari mana anda dapat? Dari pos bukan? Anda mengenali kami juga bukan dari internet dan produk yang akan dikirimkan kepada anda juga bukan dari internetJadi anda hanya duplicate cara kami ini kepada bakal prospek anda nanti. Bila anda sudah tahu cara perniagaan pos, anda bolehlah pasarkan produk anda yang lain melalui kaedah yanag sama. Kami ada menyediakan produk-produk selain daripada cdrom yang berpotensi dipasarkan melalui kaedah pos. Sebelum itu anda mesti belajar teknik perniagaan pos.

Anda juga boleh mendapatkan keuntungan segera dengan mengiklan dan menjual terus cdrom yang anda dapat ini. Cara dan Berapa harga yang ingin anda jual adalah terserah kepada anda.

CDROM hebat ini juga mengandungi puluhan ebook yang kami perolehi dengan membayar RM30.00 daripada satu laman web yang menjual ebook. Kami berikan ebook yang bernilai RM30.00 ini percuma kepada anda.

Dengan membayar RM70.00 beerti anda telah memasuki sistem pemasaran kami dan anda layak menerima komisen sebanyak RM10.00 daripada penjualan CDROM kami sekiranya pembeli baru itu datangnya daripada no. ID PRM anda. Jadi untuk membolehkan anda meraih komisen yang tinggi anda hanya perlu mempromosikan laman web anda kepada orang ramai atau mengikalnkan di dalam akhbar dan menghantar free info kepada mereka yang telah menghubungi anda.

Selain dari komisen RM10.00 anda juga berpeluang memperolehi RM30.00 lagi sekiranya anda yang menguruskan pengiriman produk kepada pelanggan yang membeli produk kami melalui anda. Bagaimana caranya hanya akan diterangkan apabila anda telah membeli Kit Perniagaan Mail Order ini dari kami dengan harga hanya RM70.00 sahaja. Isikan borang di mukasurat sebelah dan kirimkan kepada kami bersama wang Pos RM70.00.
 SESIAPA BERMINAT UNTUK KETERANGAN LANJUT SILA EMAIL KAN KEPADA iinayie14@gmail.com

No comments:

Post a Comment